list osamelému jednorožcovi

18:31:00

Drahý osamelyjednorozec.blogspot.sk, 

dlho sme sa nevideli, čo? Zapadol si prachom, moje nápady na články zmizli a odhodlanie zostalo založené niekde medzi zošitmi zo základnej školy. Týmto listom Ťa však chcem poprosiť o odpustenie a tiež Ti oznámiť, že som nakoniec to odhodlanie spomedzi zošitov vyhrabala.




Mala som viac pokusov vrátiť sa k Tebe, naozaj. Ale bola som ako mladý a neodhodlaný chlapec, ktorý sa zamiloval a teraz sa bojí povedať o tom svojej vyvolenej. Pri každej myšlienke na návrat ma opäť dostala panika a nedokázala som si predstaviť, že by som svoje názory a pocity zdieľala na internete. Veď predsa, koho by také veci zaujímali? Som len jedna z tisíca.  

Ale potom som si uvedomila, že mi chýbaš. A všetky prečítané knihy sa mi kopili, nedočkavo čakajúc, kým im obetujem aspoň trochu času a napíšem pár riadkov. O nich. O mojich názoroch a pocitoch, ktoré vo mne prebúdzajú. Lenže niektoré veci opäť nestáli na mojej strane.  To bol november a ja...Sedela som vo vlaku, cestujúc na nepekné miesta, rozmýšľajúc nad škaredými vecami. A o také veci som sa nechcela deliť. 

Tak som čakala na lepšie obdobie. Ono napokon naozaj prišlo. Robila som jarné upratovanie, blog na niekoľko mesiacov zamkla a snažila sa spraviť z neho niečo prijateľné, pekné miesto pre ďalšie články. Spísala som do bodov, čo chcem a čo nie, čo potrebujem urobiť a kde chcem začať. 

A teraz Ti píšem tento list, nech si už nemyslíš, že som zabudla, alebo že už nechcem písať. Dostal si nový vzhľad a hádam konečne budeš živý a ja už nestratím chuť písať o tom, čo mám naozaj rada. 
Lebo ak nebudeme v živote robiť to, čo nás baví a napĺňa, na čo vlastne budeme žiť? Aby sme trávili dni v letargii? Aby sme zaspávali so slzami v očiach a prázdnym srdcom?  To teda odmietam, už stačilo. 

Dnes svieti slnko. Dúfam, že svieti aj na Teba - na tento niekoľko mesiacov zabudnutý blog. 

                                                                            S láskou,      Kamila.                                            . 




You Might Also Like

0 komentárov

credits

header: drawing of a book: http://www.freepik.com/

Odporúčaný príspevok

lo-li-ta

V jednej ruke káva a v druhej Lolita, vydanie staršie ako ja sama a ten obal, ktorý si pamätám ešte z detstva. Nabokovova Lolita ve...

Celkový počet zobrazení stránky