dobré dni // šťastie

16:32:00






Najšťasnejšia som, keď sedím sama doma, zabalená deke a s čajom v ruke. Keď otvorím dobrú knihu a dlhé hodiny čítam. Keď si kúpim nový sveter. A keď je vonku taká hmla, že vidím len kúsky krajiny. Keď pozerám dobrý film a mám chuť pozrieť si ho znovu. Keď viem,že môžem spať do koľkej chcem a keď si líham unavená do postele.




Asi neviem byť inak šťastná. Len pokojne a potichu, zatvorená v izbe. Skorom som zabudla na to šťastie, keď konečne píšem a počet slov sa zvyšuje a ja napokon mám pred sebou niečo iné ako prázdnu stránku. Som šťastná, keď som sama.

Štastie je, keď prídem domov a odhodím kufor niekam do chodby. Keď si sadnem ku krbu a môj otec zalieva kávu, ktorá rozvoniava po celom dome. Ak by sa niekto pýtal ako vonia šťastie, doniesla by som mu tú červenú nádobku s kávou, ktorú máme položenú v kuchyni. Nevonia tak len šťastie, vonia tak aj domov a miesto, na ktoré sa budem vždy vraciať. Aj keď možno niekedy neviem, kde to miesto je.



Za šťastím niekedy musím ísť sama. Nemôžem čakať, že ku mne príde samotné. Niekedy stačí prejsť do kuchyne za šálkou dobrého čaju a niekedy treba ísť omnoho ďalej. Niekam preč, kde sa ma žiadne problémy nedotknú...






You Might Also Like

4 komentárov

  1. KAMCHA ZMENILA DIZAJN BLOGU, MILUJEM HO! (oh, prvý komentár odomňa)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Geniálny článok! To: Doma, deka, čaj, kniha je skvelé! Akurát, že vždy, keď sa k tomu mám tak: ešte napíšem kúsok príbehu, ešte si počúvnem hudbu, ešte pozriem diel Game of thrones/Bates motel ... a potom nakoniec nič z toho xD
    Skvelý článok, krásny jednoduchý dizajn blogu, určite zavítam aj častejšie, vlastne... S odberom tu budem pri akždom novom článku :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Tvůj článek je dokonalý... Nemám slov...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento článek se povedl :) Příjemně mě naladil! :3

    blogerkaklarka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

credits

header: drawing of a book: http://www.freepik.com/

Odporúčaný príspevok

lo-li-ta

V jednej ruke káva a v druhej Lolita, vydanie staršie ako ja sama a ten obal, ktorý si pamätám ešte z detstva. Nabokovova Lolita ve...

Celkový počet zobrazení stránky