jesenný playlist

20:34:00






   Jeseň je obdobím, kedy mi na hudbe záleží viac ako inokedy. Dotvára atmosféru jednotlivých dní a dáva im ten správne jesenný nádych. Spolu s ročným obdobím sa mení aj to, čo počúvam. Určite nie som jediný človek, ktorému záleží na takých "somarinách". A tak som si zostavila zoznam pesničiek, ktoré ma budú doprevádzať počas jesene. Ťažko sa vysvetľujú dôvody ich zaradenia do tohto playlistu. Je to len nejaký pocit, ktorý sa objavil pri každej z uvedených pesničiek. Možno to bolo tým, že hrali na ceste domov, možno som si na ne spomenula počas chladných rán. Ale práve tieto maličkosti nie sú podstatné. Čo je naozaj dôležité, sú konkrétne skladby. Takže tu je desiatka skladieb, ktorú môžete nájsť túto jeseň v mojom playliste:




i. ed sheeran - fall



ii. coldplay - we never change 


iii. mumford&sons - only love



iv. of monsters and men - i of the storm


v. radiohead - how to dissapear completely 



vi. first aid kit - wolf 



vii. hozier - it will come back

viii. bon iver - towers 


ix. coldplay - o (fly on)





x. the kooks - one last time 





A čo vaše jesenné playlisty? 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Súhlasím. Vždy keď je tak skôr chladnejšie a hmla /hlavne ráno/ vtedy si púšťam pomalé pesničky. Naopak keď prší počúvam najčastejšie smutné pesničky. A keď pekne tanečné pesničky sú vždy prvoradé :)

    OdpovedaťOdstrániť

credits

header: drawing of a book: http://www.freepik.com/

Odporúčaný príspevok

lo-li-ta

V jednej ruke káva a v druhej Lolita, vydanie staršie ako ja sama a ten obal, ktorý si pamätám ešte z detstva. Nabokovova Lolita ve...

Celkový počet zobrazení stránky